Benda Boleh Cerah Kenapa Nak Hitam?

Ramai sebenarnya yang ada masalah ketiak hitam atau bahasa kasarnya ketiak berdaki, tapi malu nak bertanya macam mana nak kembalikan warna asal dan cerahkan balik kulit bawah lengan tu. Tak bagus macam tu, bak kata pepatah malu bertanya sesat jalan ataupun malu bertanya ketiak hitam. Jangan muka je jaga tapi celah-celah Nauzubillah, walaupun tak de orang tengok tapi penting untuk keyakinan diri, tambah-tambah bagi yang dah berpasangan. Takut nanti cik abang atau cik isteri cari lain je, ops !

Jom cuba tip alami ini , jangan malas sebab usaha tangga kejayaan.

Timun 

Hmm, selain rasa sejuk dan nyaman timun jugak boleh memberikan efek mengembalikan warna asal kulit bawah lengan. Hiris timun nipis-nipis dan gosok la, tengok kesannya selepas beberapa kali buat.

Madu

Sapukan maduk pada bawah lengan , madu terkenal sebagai sifatnya sebagai agen pencerah semulajadi. Selain bawah lengan, boleh juga disapukan pada tempat lain yang anda rasa gelap tu.

Lemon

Sel asid pada buah Lemon boleh bertindak menghapuskan sel sel degil kulit sekaligus bertindak memutihkan kulit bawah lengan anda.

Batu Apung

Selain anda gosok tapak kaki yang berkerak tu, batu apung boleh juga digunakan untuk menanggalkan daki pada ketiak. Rajinkan sental setiap kali mandi, inshaAllah dapatlah pulihkan kembali kecerahan kulit bawah lengan tu.

Soda Penaik / Baking Soda

Cara penggunaannya macam pakai bedak. Sapu pada ketiak anda untuk dapatkan efek cerah. Selain cerahkan kulit, soda penaik boleh juga bertindak sebagai penghapus bau ketiak yang kurang menyenangkan.

Masih malas? Hmmm , biasalah orang kita semua benda nak mudah kan. Nasib baik sekarang zaman moden, dah ada krim pencerah bawah lengan.
Hanya sapukan Nagano Underarm Whitening Cream  pada tempat yang gelap dan urut sehingga diserap sepenuhnya pada kulit. Ia membantu mencerahkan & memutihkan kulit anda, mengeluarkan sel kulit mati dan menjadikan kulit anda lembut dan licin. Ia juga membantu mencegah bau badan dengan kesan penyahbauan yang segar. Krim Whitening Nagano Underarm boleh digunakan pada bahagian bawah lengan, lutut, siku, celah peha, dan bahagian intim.

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *