Kembar Seiras Selebriti Malaysia

Betulke orang kata ada 7 orang muka seiras dalam dunia? Betul atau tidak belum ada kesahihan, tapi apa yang kami nak kongsikan adalah kembar seiras artis-artis Malaysia dari seluruh dunia. Jom kita tengok tang mana yang sama tu.

Siapa tak kenal Neelofa kan, tapi yang sebelah kanan tu merupakan Miss International 2016 berasal dari Filipina iaitu Kylie Fausto Fausto Verzosa. Sama tang tahi lalat dan senyum mungkin?

 

 

Ha yang ni pulak Nadiya Nisa, sekali jeling memang saling tak tumpah dengan pelakon, penyanyi dan model dari Amerika ini iaitu Zoe Kravitz.

 

 

Eh, ni mana satu Nad Zainal mana satu Kate Micucci? Dua-duanya cantik dan saling tak tumpah tapi mereka tak bersaudara ya, sebab sorang di Malaysia sorang lagi jauh di Amerika sana.

 

Wah, sama cantik dua orang jelitawan dari dua negara berjiran ini, memang seiras wajah Amyra Rosli dan Nia Ramadani dari Indonesia ni.

 

Amacam, sama ke tidak? Anda dah jumpa kembar seiras anda dari seluruh benua ke belum? Kalau belum, apa kata anda pergi melancong ke luar negara. Manalah tau kot kot terjumpa dengan kembar lain mak lain bapak anda, dah cukup 7 boleh la buat group whatsapp, mengeratkan silaturrahim lah katakan.

Ini antara tempat-tempat yang boleh anda lawati bagi memulakan misi mencari kembar anda. Kami kongsi tempat yang ada pakej murah-murah je.

Pakej 5 Hari 4 Malam Jelajah Thailand (Hua Hin/Khaou Yai/Pattaya) untuk 8 – 9 orang cuma RM988

Pakej 5 Hari 4 Malam Jelajah Thailand (Hua Hin/Khao Yai/Pattaya) untuk 6-7 orang cuma RM1088

Pakej 5 Hari 4 Malam Jelajah Thailand (Hua Hin/Khao Yai/Pattaya) untuk 4-5 orang cuma RM1188

Pakej 5 Hari 4 Malam Jelajah Thailand (Hua Hin/Khaoi Yai/Pattaya) untuk 2-3 orang cuma RM1688

 

GIPHY

 

 

 

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *