Lagu Putus Cinta Popular Sekitar 90-an

Melayu dan lagu-lagu sendu memang tak dapat nak dipisahkan. Yang kata tak layan tu acah-acah je lah tuu, entah-entah dalam bilik ke dalam kereta dok berjurai air mata teringat kekasih lama sambil layan lagu jiwang melayu ni. Jom imbas kenangan silam dengan lagu-lagu yang pernah popular suatu ketika dulu, tapi jangan teringat bekas kekasih lama sudahlah.

Kesilapanku Keegoanmu – Dato Sri Siti Nurhaliza

 

Pelamin Anganku Musnah – Azie

 

Enggan – Fauziah Latif

 

Nurani – Eisya

 

Hanya Segenggam Setia – Rahmat

Alasanmu – Exists

 

Kain Cinta Putih – Putra

 

Sekelip Mata Kau Berubah – Lestari

 

Romantis – Spring

 

Kau Dipaksa Aku Terpaksa – Scan

 

 

 

via GIPHY

Amacam, sendu habis tak? Ni kalau pasang volume paling tinggi dekat speaker tu mesti layan labis. Lagi syok kalau dapat pembesar suara berkualiti tinggi macam EDIFIER MP80, dahla korang boleh bluetooth je lagu yang nak dimainkan, dapat pulak kualiti bunyi yang terbaik..nangis lah jawabnya.

Klik sini untuk beli di SuperDeals.

 

 

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *