Wartawan Hari Raya

Topik ni memang tidak asing lagi bila tiba musim perayaan. Masing-masing tak senang duduk dengan soalan-soalan yang bakal diajukan masa jumpa saudara mara pada hari raya. Ada yang menggelupur macam lembu kena sembelih, ada yang relax menepis persoalan-persoalan yang datang macam smash bulu tangkis.

 Bila nak kahwin?

Bila nak mengandung?

Bila nak tambah baby?

Tak nak kurus ke?

Seringgit je ???

 Jom kongsikan jawapan korang , mana tahu tahun depan orang lain boleh gunapakai pulak.

Ha, dah lepas balik beraya tu, mesti penat dengan perjalanan panjang dan penat jugak otak tu melayan kerenah raya ni kan? Apa kata balik rumah anda tenangkan diri di spa dan dapatkan urutan yang menenangkan. Sedapnya dipicit-picit kepala dengan bahu tu, hilang stress. Jangan risau tentang harga, sebab kalau anda beli di SuperDeals anda boleh dapat harga yang tak masuk akal. Klik sini untuk beli.

Apa-apa pun, diharap anda dapat bertenang.

 

 

 

 

 

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *